DESPRE C.R.I.P.S.
Asociatia Centrul de Resurse si Informare pentru Profesiuni Sociale CRIPS , infiintata in anul 1997, a fost implicata inca de la debutul reformei protectiei copilului in proiecte de asistenta tehnica si de formare de personal, fiind o organizatie recunoscuta pe plan national pentru profesionalism si implicare in dezvoltarea resurselor umane, pentru contributia la definirea noilor tipuri de servicii pentru copil si familie si a metodologiilor de lucru, la promovarea ocupatiilor specifice in contextul unui nou cadru legislativ al domeniului.
CRIPS are o vasta experienta si rezultate foarte bune in implementarea de proiecte cu o mare diversitate de finantatori: Uniunea Europeana, Banca Mondiala, FSE (POSDRU, PODCA), USAID, UNICEF, Guvernul Spaniol/ Francez/ Italian/ Olandez etc; a derulat cu succes peste 100 de proiecte in domeniul social si a contribuit la formarea permanenta a peste zece mii de profesionsti. Cea mai recenta recunoastere a capacitatii de implementare proiecte este acordarea de catre AMPODCA a Certificatului de Excelenta pentru implementarea proiectului "Parteneriat public-privat pentru calitate in furnizarea de servicii sociale in judetele Alba, Botosani si Ialomita" (11.04.2014).
DESPRE echipa C.R.I.P.S.
Echipa permanenta a Centrului de Resurse si Informare pentru Profesiuni Sociale CRIPS este mica din punct de vedere numeric, dar bine pregatita si competenta pentru a face fata cu succes unor proiecte complexe. Sa ne prezentam, pe scurt:
AURORA TOEA - presedinte CRIPS
De profesie psiholog, cu o vasta experienta in coordonarea de proiecte si in crearea de legaturi functionale intre institutii/ organizatii, intre specialisti de diferite profesii, in promovarea parteneriatului public-privat si a muncii in echipa, Aurora este presedinta asociatiei si o reprezinta cu succes! Formator si coordonator de programe de formare, este preocupata de calitatea fiecarui curs si implicit de calitatea activitatilor CRIPS, in "triunghiul" care simbolizeaza misiunea noastra de suflet: formare / informare/ transformare. Si nu e de mirare ca, oriunde ne reprezinta, este "confundata" cu CRIPS-ul... a fi dedicata asociatiei este pentru Aurora un mod de viata.
MIRELA TURCU - director executiv CRIPS
Implicata, alaturi de Aurora, in crearea si dezvoltarea asociatiei inca din perioada in care CRIPS-ul era un proiect pilot de centru de resurse pentru profesionistii din protectia copilului (1995), Mirela este de profesie inginer - specializarea automatizari si calculatoare; a dobandit multe cunostinte si competente in domeniul ingineriei formarii si al managementului de proiect, cu aplicatii concrete in serviciile sociale. Raspunde de scrierea de proiecte pentru accesare finantari, coordoneaza activitatile pe parcursul implementarii, cu preocupari pentru rezultate de calitate si complementaritatea resurselor. Se declara "un om fericit" fiindca vine la serviciu cu placere si pasiune, de 20 de ani.
CRISTINA BAGOLI - coordonator formare
De peste zece ani in echipa CRIPS, Cristina este inainte de toate un formator experimentat, care se implica cu entuziasm si daruire in fiecare curs, indiferent daca este vorba de o formare de formatori, de manageri sau de asistenti personali - fiindca toti cursantii merita o pregatire cat mai buna. Iar Cristina are un profund respect pentru toti cursantii. De profesie psiholog, Cristina se implica in elaborarea materialelor de formare si a resurselor pedagogice, precum si in comunicarea cu reteaua de formatori ai CRIPS, in proiectele in care cursurile au loc in diferite regiuni ale tarii.
OVIDIU TURCU - specialist video, web si design materiale de comunicare si promovare
Realizator si administrator al site-ului asociatiei CRIPS din 2008, Ovidiu a intervenit in numeroase proiecte in care a asigurat design si machetare materiale, programare baze de date, realizare si administrare web-site-uri, realizare filme pedagogice. De profesie director de imagine film si TV, imbina cu succes competentele tehnice cu cele artistice, astfel incat materialele elaborate de CRIPS sa aiba un impact vizual cat mai bun.
MADALINA TOMA - asistent retea
Cu doar un an de experienta in echipa CRIPS, Madalina si-a castigat un bun renume de specialist in comunicare si networking, fiind implicata in proiecte de parteneriat public-privat care se desfasoara in mai multe judete si in relationarea cu formatori locali. De profesie filolog, specializarea limbile engleza si franceza , Madalina are competente foarte bune de elaborare materiale si resurse pedagogice, inclusiv pentru acest centru virtual de resurse.
MIHAELA MIHALACHE
Trezorier al asociatiei CRIPS de peste 14 ani, Mihaela asigura contabilitatea generala a asociatiei, precum si functia de inspector resurse umane. De profesie contabil, se preocupa ca gestiunea bugetelor proiectelor sa se realizeze corect, cu respectarea legislatiei in vigoare si a cerintelor fiecarui finantator. Este membru al Consiliului Director CRIPS si impartaseste cu echipa de conducere preocuparea de asigurare a sustenabilitatii asociatiei, pe termen lung.
DANA GROZAVU
Membru al echipei CRIPS din 2014, in functia de responsabil financiar al diferitelor proiecte, inclusiv al proiectului PEH021, Dana este un contabil competent si riguros, cu o experienta buna in gestiune fonduri structurale. Dat fiind ca raportarile financiare si cererile de rambursare sunt documentele cheie care asigura finantatorul ca proiectul se deruleaza corect in conditiile contractuale aprobate, rolul Danei este foarte important in cadrul echipei CRIPS si este apreciat de noi toti.
IZABELA TIMPURIU - secretara
Cel mai tanar si mai nou membru al echipei CRIPS, din aprilie 2015, Izabela este o colega vesela si in acelasi timp riguroasa si bine organizata, dornica sa invete cat mai mult. Cand veti suna la telefonul nostru 0212250084 sau veti scrie pe adresa de secretariat crips1@crips.ro o persoana plina de bunavointa va va raspunde cu placere, fiindca Izabela este incantata de rolul ei in echipa CRIPS si stie ca "tonul" aduce culoare cartii de vizita a asociatiei.
|